piątek, 22 stycznia 2016

Liebster Blog Award !!!

Naprawdę dziękuję za nominację!
Nominowała mnie paulina patrycja  z bloga : http://the-mortal-instruments-another-story.blogspot.com/ .

Pytania

1. Ile masz lat?
16 lutego skończę piętnaście lat.

2. Ile blogów masz?
Na tą chwilę mam dwa blogi, ale planuję założyć kolejny.

3.Do której klasy chodzisz?
Chodzę do drugiej gimnazjum.

4.Jaka jest twoja ulubiona książka?
Mam wiele ulubionych książek np;
-Dary Anioła i Diabelskie maszyny (wszystkie części)
-Seria Lux
-Hopeless
-Szeptem
-Upadli
-Rywalki i wiele innych

5.Co obecnie czytasz?
Wczoraj kupiłam "Kochani dlaczego się poddaliście" Dellaira Ava i planuję ją przeczytać w ten weekend.

6. Masz ulubiony zespół muzyczny?
Nie ma.

7. Kim chciał/a byś być w przyszłości?
Chciałam bym być lekarzem albo pisarką.

8. Jaki jest twój ulubiony owoc?
Arbuz albo brzoskwinie.

9. Czego nienawidzisz najbardziej?      
Nienawidzę fałszywych ludzi.

10. Masz motto życiowe?
Nie mam motta.

11. Jest coś, czego nie lubiłeś/aś i zmieniłeś/aś  zdanie do tego? Jeśli tak to co?
Nie miała nic takiego.

Ja nie nominuję nikogo.

Rozdział dodam prawdopodobnie dzisiaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz