sobota, 23 stycznia 2016

Liebster Blog Award !!! nr5

Teraz naprawdę nie wiem co mam powiedzieć, zostałam nominowana drugi raz w ciągu tego samego dnia. Nominowała mnie  Stamina  z bloga: http://miastoniebianskiegoserca.blogspot.com/   
Dziękuje z całego serca!!! Jak tak dalej pójdzie to naprawdę nie wiem kiedy będę miała czas pisać.











Pytania


1. Ulubiona seria Cassandry Clare?

Kocham Dary Anioła ale jak bym miała wybierać to wolą Diabelskie Maszyny.

2. Jesteś Nocnym Łowcą, fearie, likantropem, wampirem czy czarownikiem?

Nocnym Łowcą ale jak by mogła wybierać to chciałam bym być taka jak Tessa.

3. Ulubiony cytat?

"Jesteś moją siostrą.- rzekł w końcu.- Moją siostrą, moją krwią, moją rodziną. Powinienem cię chronić.-zaśmiał się bez krzty wesołości.- Chronić przed chłopcami, którzy pragną zrobić z tobą to. co ja bym chciał.

4. Twoje hobby?

Czytam i piszę.

5. Ulubiony kolor?

Niebieski, czarny, fioletowy

6. Ulubiony piosenkarz/piosenkarka, lub zespół?

Taylor Swift, 1D

7. Ulubiona postać z DA?

Jace bez dwóch zdań.

8. Czy uprawiasz jakiś sport?

A czytanie się liczy? :)

9. Ulubiony film?

Łowca czarownic, Gwiezdne Wojny i wiele innych.

10. Ulubiona piosenka z soundtracka filmu The Mortal Instruments City of the Bones?

Nie mam takiej.

11. Kim chcesz być w przyszłości?

Bardzo bym chciała zostać lekarzem albo pisarką.




Jeszcze raz dziękuje 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz