sobota, 23 stycznia 2016

Liebster Blog Award !!! nr4

Naprawdę nie wiem co mam powiedzieć, to już druga nominacja w tym tygodniu.
Tym razem nominowała mnie RudaAlisson Angelika z bloga : http://shadowhunters-ff-p.blogspot.com/. Naprawdę dziękuję.
    

Pytania:

1. Co cię denerwuje?

Najczęściej denerwują mnie moje młodsze siostry.

2.Skąd pomysł na taką nazwę bloga?

Nad nazwą myślałam naprawdę długo, aż w końcu wpadła mi do głowy obecna nazwa bloga i tak już zostało.

3. Twoja ukochana bajka z dzieciństwa to...

bez namysłu Śpiąca Królewna.

4. Czytasz mojego bloga? Jeśli tak, co sądzisz o głównej bohaterce? Uważasz, że jest kapryśną nastolatką, a może skrzywdzoną dziewczynką? Z kim powinna tworzyć duet?

Nie czytałam twojego opowiadania ale z chęcią je przeczytam

5. Co porabiasz, gdy nie blogujesz ?

Czytam albo kontroluję moje strony na Facebooku.

6. Twoje 3 ulubione seriale?

1. Shadowhunters
2. Pamiętniki wampirów.
3 The Royals

7. Ulubiona seria , trylogia?

Jest tego sporo np:
-Dary anioła
-Diabelskie maszyny
-Szeptem
-Upadli
-Gone
-Lux
-Ja diablica
-Anioł
-Rywalki i wiele innych

8.Czy wyobrażasz sobie siebie jako władce Polski?(Średniowiecze) Co byś zrobiła aby żyło nam się lepiej?

Jedyne co sobie teraz wyobrażam to piękne średniowieczne suknie.

9. Jesteś osobą tolerancyjną?

W stu procentach.

10. Ulubiona piosenka?

Z polskich to od dziecka byłam nakręcona na wszystkie utwory zespołu Łzy.
Z zagranicznych to zdecydowanie Love Story Taylor Swift.

11. Czy chciałabyś utknąć w swoim śnie do końca życia? Jaką historię byś stworzyła? Kim byś była i co byś robiła?

Nie wiem czy koniecznie do końca życia, ale tak chciałam bym. Mogłam bym stworzyć historie miłosną. Byłam bym córką dawno zmarłej pary królewskiej. Królestwem moich rodziców rządził by okrutny władca. A w dzień swoich osiemnastych urodzin dowiedziałam bym się kim byli moi rodzice.
Mogłam bym pisać tak w nie skończoność więc na tym poprzestanę.


Moje pytania


Moje Pytania
1 Jaki jest twój ukochany film?
2 Ulubione zwierze?
3 Ulubiona książka lub seraj?
4 Ulubiony kolor?
5 Co skłoniło cię do posiadania własnego bloga?
6 Dlaczego piszesz akurat o DA?
7 Twój ulubiony cytat z książki?
8 Dlaczego zaczęłaś pisać?
9 Twój ukochany bohater DA?
10 Jaką ostatnią książkę przeczytałaś?
11 Kim chcesz być w przyszłości.

 Nominuję

http://jaceiclaryczylimiloscktorauskrzydla.blogspot.com/
http://the-mortal-instruments-another-story.blogspot.com/







1 komentarz:

  1. Chcę cię poinformować, że zostałaś nominowana do LBA! Więcej na: miastoniebianskiegoserca.blogspot.
    com

    OdpowiedzUsuń